RAVIOLI & SNL

Här sitter jag, ser på Shrek och väntar på att raviolin ska bli klar. Måste vänta ca 5 minuter till and i'm hungry now! 353617-37
Väntar även på att SNL ska börja. Det enda vettiga som finns på tv nu. Bara skit som de visar på helger och det är ju ledsamt. Denna lärdag har jag inte gjort nånting bara suttit hemma och varit barnvakt och brorsan. Imorgon blir det samma procedur men jag tycker ändå inte om att göra något på söndagar så det är ju lugnt. Kussen kom inte idag och jag är lite besviken så ska ringa honom imorgon och skälla ut honom rejält, haha!

Men nu måste jag rusa till köket och se efter raviolin i ugnen. Tillsatte lite riven ost och "sprinklade" lite örtkrydda på med vitlök, basilika och hela köret.. mums! :)
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0