SÖNDAG

God kväll!

Ursäkta denna keffa blogguppdatering men jag har suttit framför tvn som en tok idag. Är på en toppenhumör, vet faktiskt inte varför men så är det bara, man ska inte klaga! =) Beställde nyligen en film där min älsklingsskådis är med, nämligen filmen Crash. Nån som har sett den? Har hört att den är hur bra som helst och verkligen berör så vi får se om jag tycker detsamma. Ni tycker nog att jag är galen som beställer en film som jag inte har sett innan men jag måste erkänna att jag är förälskad. Ja precis, jag är förälskad, haha! Det återstår tre filmer till som jag ska beställa där han är med i, kommer ha värsta samlingen av filmer med honom här hemma hihi (a)! Men kolla in hans blick:


353617-13

Är inte den bara för het? Haha! Han har de absolut snyggaste gröna ögonen som jag nånsin har sett i hela mitt liv! Jeeeeesuus.. Såg nyligen en film på TV1000 med honom som heter Their eyes were watching God. Sjukt bra och han är så jävla het där så man dör! Ville fan hoppa på tvn varje gång han dök upp i tv-rutan, haha! Lite creepy hur mycket man kan gilla någon ;p nåväl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0