SPRÅKRESA.

Jag och min polare Therése har bestämt att vi ska åka på språkresa till LA under sommaren. Vi kommer vara borta i ca 2-4 veckor. Det ska bli så kul. Nu på onsdag (min födelsedag) ska vi på öppet hus för mer information. Blev lite oroliga över priset när det låg på runt 23 000:- plus fickpengar men oavsett det så ska det nog gå. Jag vill iaf, vill du Ekman? Haha :). Och när man klickar på Boende på hemsidan så står det endast Värdfamilj som det enda alternativet trots att på övrig information på hemsidan så kan man välja om man vill bo på campus eller hos en värdfamilj oavsett ålder.. skumt :/.

Nåja, nu ska jag sätta in lite låtar i min iPod och sedan få min bror att sova och efter det sova själv. Ska nämligen lämna honom på dagis och det är ju innan jag börjar så vi får se hur det går =) Mamma kommer hem om runt 20 minuter..
Godnatt people!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad roligt att åka till LA! Hoppas det blir en toppenresa. (Y)
Har själv funderat på språkresa, får väl se om de blir något. :)
Får väl passa på att säga grattis i förskott med. :)

2007-12-04 @ 16:47:04
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0