SUNDAY MORNING

Hejhej! Hur står det till med er? Själv dampar och brakar jag omkring i mitt rum. Blev så förbannad i morse när jag till min fasa upptäckte blod i kisset på morgonen. Aaarghh! Damp, har inga tamponger heller så nu måste jag ut och köpa och jag orkar bannemej inte med det. Får be mamma fixa till mig när hon kommer hem från jobbet. Ve och fasa, fitta vad ont det gör i magen. Och alla dessa huskurer som kokhett vatten i en jävla påse som man ska lägga för magen hjälper inte mig. Och inte något varmt bad heller och tragiskt nog biter inte några värktabletter på mig heller så det verkar som om jag får sitta här idag instängd i mitt rum och sura loss. Vilket också betyder att jag kommer ha min mens under jul men det är skitsamma, palla julen fan. Ååhh denna jävla mensvärk som jag måste stå ut med i ca sju dagar om inte mer beroende på om Gud älskar mig eller inte. Fy fy fy..

Nä nu, ska jag äta en massa kanelbullar och dricka te samtidigt som jag ska kolla på min bästa vän just nu på Kanal5, Grinchen. Tyvärr på svenskt tal but what do you do?

353617-50

Han förstår mig, palla jul..

Kommentarer
Postat av: Frida

Grinchen är verkligen bäst =)

2007-12-28 @ 10:53:46
URL: http://lillfrippen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0