TISDAG

Hejhej! Kom hem runt elva men vart tvungen att dricka mycket kolsyra när jag kom hem. Har varit så sugen på det jättelänge nu.. Idag efter skolan så åkte jag direkt hem till Stefan. Blev inget igår så det fick bli idag. Var hos honom i ca tre timmar men det var mys =). Åt pizza idag men köpte en egen, Stefan ville inte ha :(. Tänkte bjuda honom men noooo! Dumma ;p.. Men trots det så var det hur mys som helst, hade ju inte träffat honom på jättelänge. Och ja, det blev lite vilda äventyr, twice ;)

Men nog om det, imorgon börjar jag halv elva. Sista dagen med ljud denna vecka men vi ska fortsätta med det efter jul och sedan ska vi visst börja på de inriktningar som vi har valt. Mina val:

  1. Foto
  2. Rörlig bild
  3. Grafisk kommunikation

Hoppas verkligen att jag kommer in på mitt förstahandsval. Och idag var det första dagen utan Nico i skolan. I miss her :'(! Och senaste nytt, hon kommer hem den 10 januari, två dagar efter att skolan börjar igen. Åhh, härligt!
Inget mer bloggande idag, men bloggar mer imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0