TORSDAG, SHOPPING

Hejsan allihopa!

Kom hem för ett tag sedan efter en väldigt lång shoppingdag. Har huvudvärk och ont i fötterna :( inte så schysst.. trodde inte att jag skulle hitta något idag men det gjorde jag! Köpte tre plagg och två kosmetikprodukter;

En kort svart cardigan med 3/4 ärmar och nio små knappar från Esprit.
En rosa v-ringad basictröja även den från Esprit.
Linne med skotskrutigt tyg med olika gröna nyanser från Att.
Garnier Clean & Fresh ansiktsvatten.
Moisturizing Lip Gloss, Natural Brilliance, från IsaDora.

Synd att jag inte har kamera, annars skulle jag visa på bild :(!
Förresten, så köpte min polare Sour ett pack örhängen till mig. Det är "bling-bling" örhängen, eller snarare "pluppar", tre par i tre olika storlekar från H&M trots att jag sa åt henne att icke köpa men man kan ju inte tacka nej :) Tack så mycket!

Och så lunchade vi i Wok house, galet gott, blev mätt väldigt snabbt. Ska se till att luncha där istället för Mackis nästa gång man shoppar i stan. Men inte bara för maten utan även för en väldigt het kille som jobbar där! La di dah, haha! Men nu ska jag bort från datorn, dricka hallonté och gama i mig ostbågar. Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0