WASA SANDWICH

Har precis ätit 3 "paket" Wasa Sandwich Red Chili Pepper. Den är galet go'! Och nu sitter jag här och mumsar i mig en stor skål med Cheerios =). GOTT SOM FAN. Pratade i telefon med Sara för ca en timme sedan och jag nästan "tjöt" av glädje varje gång jag hörde bebisen i bakgrunden. Man får ju fan lust själv att skaffa barn tidigt men man vet ju aldrig vad som kan hända. Ska träffa henne och bebisen imorgon och ska verkligen göra mitt bästa med att finnas där för henne när hon behöver mig och så. Älskar dig såå, gumselunsan! <3

Ååhh, vill ha mer Wasa Sandwich! Ska köpa fler imorgon! Haha, förstår inte. Jag bara äter och äter, what's wrong with me?! Buhuu..

353617-22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0