DAG 1.

Hejsan hoppsan!

Allt bra då? Jag är skiiittrött! Satan i gatan.. Det gick bra att äta frukost, inte så konstigt egentligen eftersom att jag åt gröt men det gick bättre än vad jag trodde. Trodde knappt att jag skulle kunna svälja men det gick galant! Det var nästan som att jag inte hade någon piercing så det är ju bra :) Letar runt på nätet efter olika tungsmycken men den jag vill ha mest är ett med mitt stjärntecke på! Hittade en på en hemsida men dumma dumma jag tänkte aldrig på att spara hemsidan i mina favoriter :(. Men ähh, får söka igen.

Måste även köpa två paket filmjölk till att börja med. Man blir ju mer mätt på det än att surpla soppor. Det blir iaf jag, blir ni det? Har även kommit på tre andra materiala stuff som jag vill köpa. Två diadem, en i silver och en med leopardmönster och ett silvrigt armband med små detaljer på som t.ex. hjärtan, stjärnor osv. Har ju en silvrig hårklämma, tre silvriga halsband och ringar men inget armband. Inte bra, inte bra.
Och Listerine börjar smaka lite bättre men är fortfarande lika stark men den smakar inte lika hemsk som den gjorde igår. Usch ville spotta ut det efter fem sekunder! :/

Men nu måste jag bara plocka undan lite i rummet sen blir det vaniljté och ansiktsmask, mwuhaha!
Blogg you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0