FREDAG

Hej!

Hur står det till med er då? Själv är jag galet trött men mår ändå så hyfsat bra! Just nu har jag projekttid sitter här i datasalen och pluggar inte.. säg mig någon som gör det? ;p Nej men, anledningen till det är att jag pluggade klart med allting igår och skulle skicka det till min mail så jag kunde skriva ut det i skolan idag men glömde bort det så här sitter jag helt sysslolös. Idrott idag, äntligen! Eller hoppas iaf att det blir idrott annars har jag släpat omkring med en tung väska i onödan :O.

Och snart är det lunch! Är dödshungrig! Om ca 10 minuter, har lunch 11.30 varje dag. Jobbigt, särskilt på onsdagar och fredagar när vi börjar så tidigt som 08.30, usch fy! Idag blir det potatisbullar med lingonsylt, mums!
Ska gama idag igen, men nu måste jag se till att börja med nånting iaf.
Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0