FREDAG.

Hejhej!

Mår inte bra idag, magen kurrar som in i helvete och har en sån huvudvärk. Pluggar med projektet nu, håller fortfarande på med att översätta allt som jag har skrivit till engelska. Höll på med det runt halva dagen igår och håller fortfarande på med det idag. Det är mycket, believe me. Men jag är ändå bra på engelska så det är inga problem! =) Flummar för fullt! Lyssnar på min iPod och sjunger, inte särskilt fint dock. Som sagt, flummar.

Förresten, det var ett tag sen som jag såg *******! Får damp, jag vill se honom, måste få bli glad igen.
Buhu, denna hemska vecka.. Shit, börjar låta som en poet! Haha, poet utan att jag vet! HAHAHA!

Ser ni? Flummar för fullt.. synd om mig, ack & ve!
Lunch 11.30, LÄNGTAR! Vårrullar med ris. Minnen om matkriget i Albyskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0