FREDAG

Hur står det till med er då? Själv mår jag bra, i guess.. tabletterna som jag äter nu får mig att skratta åt minsta lilla grej :/. Aja, känner mig lite småtrött och orkar inte ens blogga, vill bara krya ner i sängen och sova mig bort. Men det är ju bio ikväll så :). Vi ska se på filmen Leo. Har aldrig hört talats om den så vi får hoppas att den är bra annars kommer jag ångra mina 90:-. Jag har även CSN-kortet men man kan bara få rabatt om man går på bio måndagar-torsdagar. Alltså, man får ingen rabatt om man går på bio på helgerna :/. Det är fan sjukt men aja..

OCH, måste dessutom se till att vara hemma senast ett. Varför? Jo, för att min älsklingfilm med min älsklingsskådis Hustle & Flow börjar då på Canal+ First och på Canal+ Drama börjar Purpurfärgen. Skrev ju lite om de båda filmerna i min blogg. De filmerna är såå.. shit, går inte att förklara de måste ses! Se till att göra det people, hihi!
Nä nu ska jag dra och städa lite i rummet och sedan börja fräscha upp mig,
blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0