HEMMA.

Dagens korvstroganoff var inte god! =(. Den var sådär mild, den förra hade en massa olika kryddor i så den var super men inte dagens. Satans mattanter, kan inte göra god mat!!!! Åsnejbajs.. nåväl. Slutade halv tolv idag, blev ingen idrott för tydligen så är idrottsläraren i Italien! :O:O.. ingen visste ju om det dumma människa. Hehe jag klagar inte! (a). Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, är så sjuk orkar inte med nånting men händer det något kul så varför inte? :) Om jag orkar.. Imorgon blir det kanske Ikea, måste köpa fler grejer till mitt rum som en ny lampa, bäddset osv. Kommer bli mycket det men det är skitsamma.. presentkort! =) Men nu ska jag bort från datorn, funderar på att träna lite, hihi!
Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0