HOME AGAIN

Kom hem nyss, slutade egentligen 13.20 idag men gick direkt hem till en klasskompis Jessica tillsammans med min andra klasskompis Sophia a.k.a. Fia. Det var såååå roligt där! Bor så fint, Jessica har typ som en egen lägenhet med eget minikök och badrum och toalett. Skitmys! Det är egentligen en och samma lägenhet fast med två olika rum om ni förstår? Ena rummet är egentligen en lägenhet som man kan hyra ut till någon annan med Jessica och hennes moder valde att det rummet skulle vara Jessicas egna lilla vrå, mysmysmys! Ni kanske inte förstår vad jag menar men svårt att förklara ;p. Vi åt en liten middag nämligen fullkornsspaghetti med köttbullar, så gott med halvnyttigt mat, haha! :D

Gick även förbi H&M idag och köpte en enkel lila linne. Har funderat länge på att skaffa en men tänkte att jag kunde dröja med några veckor för att se om jag verkligen ville ha en och jag blev tokig så jag köpte en idag för 49,50:-. Och fick även choklad! Jupp, man fick ta gratis kexchoklad från butiken hur många man ville. Tog bara två på gund av dess halvokända märke ;p

Men men orkar inte blogga mer så ska spela lite, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0