LÖRDAG, DAG 3.

Hejsan hoppsan! Hur är det med er då? Själv mår jag inte så bra, tror jag börjar bli sjuk efter den sena kvällen igår. Sorgligt nog blev jag en av en massa offer att vara ute när det snöade. Såg ni det? Satan i gatan.. snö är okej när det är jul eller nyår men annars nej tack! :D. Från början snöade det bara lite, det var jag som skrek ut:" FAN DET SNÖAR!!". Och då vart de andra som jag var med helt glada och killarna började räcka ut sina tungar för att försöka få "smaka" på några snöflingor medans jag stod kvar och surade och svor.  Men efter ett tag så slutade det och då gick vi hem till en av the dudes där vi chillade och rökte vattenpipa. Eller de, jag kan inte nypiercad ju! Efter ca en timme när vi skulle dra då vart det iskallt ute och fortsatte snöa, inte mycket men det var mer än vad det var innan. Och såklart måste busshelvetet vara försenat så man tvingas stå där och frysa. The dudes fortsatte med bussen till Visättra medans jag och Tessan gick av i Tumba station. Hennes buss stod där, men inte mig :). Och då bara måååååååååste det börja snöa ännu mer! :@ Det var sjukt kallt och jag var inte speciellt välklädd om man säger så, en tunn tröja, mjukisar och jag var smart nog som hade mössa på mig. MEN NO HALSDUK AND NO VANTAR!

Aja ska inte sitta och gräva ner mig i denna hemska händelse. Men jag kan bara säga att jag vart förbannad när jag såg de där satans snöflingorna. Har som tur kvar mina solglasögon från H&M. Stora med vita bågar. De är perfekta till vintern då det är snöstorm och man är rädd om ögonsminket! :D

LÖRDAGKVÄLL: Kanske åker hem till Stefan eller är med tjejerna, vet inte än. Han ska höra av sig idag så :). Jag och Stefan äter jämt pizza och jag klagar inte. Det är asgott men bara vi inte gör det idag, synd om mig då :(.
Men nu ska jag dra härifrån, orkar inte skriva en rapport om tungan, blir ett för långt inlägg då (a) blogg you later!


Kommentarer
Postat av: Amir

Jag vill se din tung piercing hörru :D

2007-11-03 @ 12:28:46
URL: http://amirakrouti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0