MÅNDAG, CASTING.

Hejhej!

Hur står det till med er då? Själv mår jag super! Är galet glad! Fick ett efterlängtat mail idag nämligen från Arkadia Models. Wiiiiiiiiiiiiiiieeeeee, ska på casting den 7 december så tyvärr blir det inget för min födelsedag. Hade planerat att hitta på något när jag fyller år trots att jag inte ville det men sedan kom det här så åt helsike med planen för födelsedagen, haha! :D. Sitter och kollar efter flygbiljetter till Göteborg just nu, ska dit med mamma. Brorsan får vara hos hans kusin, vi kommer ändå hem samma dag så :). Ååååååååhh, längtar som fan! Fan att det inte redan är december, nu blir man ju ledsen. Ska börja träna direkt efter detta inlägg, måste komma i form. Visst det blir inte resultat snabbt men det kommer att bli bättre för mig när jag tänker på att jag iaf har försökt, visst? =). Och imorgon ska jag börja springa och gå istället för att ta bussen hem. Kommer troligtvist börja springa men att gå istället för att ta bussen hem efter skolan, hell no! Jävla backe, men ska iaf försöka :).

Idag så var det en asrolig fotolektion. Läraren sa till oss att idag så kunde man, om man ville, ta en paus från det man arbetade med, dra iväg och bli fotad eller fotografera någon annan. Såå kul! Älskar ju att fotografera och bli fotograferad (ibland!). Fick hem en massa bilder idag, ska försöka smuggla med mig mer imorgon, haha!

Men nu blir det lite plugg och efter det, träning.  Vill så gärna ut och springa men det är så kallt :(. Nåväl, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0