MÅNDAG

Tjollahoop!

Allt bra med er då? Själv mår jag bra trots mensen och min rinnande näsa. Och så har jag börjat hosta också, shit! Inte så bra att vara sjuk när man har en piercad tunga. Tror att jag har blivit smittad av morsan eller så kanske det är piercingen. Har hört och läst om att en piercad tunga sänker immunförsvaret väldigt mycket. Plus att det är kallt ute, så det kanske är piercingen som är boven här! Nej usch, får inte tänka så :(.

Har just nu Grafisk Kommunikation. Håller på och finslipar med affishen. Till min förvånad så fanns det inga fel, men det förvånar mig inte jag är ju så bra på engelska. Ni kanske tycker att jag verkar lite stuck-up när jag säger så men jag tycker själv att jag är bra på engelska, sådetså! Min livmoder tar kål på mig! Bara blöder och blöder :( .. Haha sorry, bara tjatar om mens mens mens. Men nu måste jag fortsätta jobba, blogg you later!


Kommentarer
Postat av: Linh

Kryaa diig !!

2007-11-05 @ 18:20:46
URL: http://bigdreamsonlyshitdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0