MIAMI INK.

Valde att istället kolla på Miami Ink. Älskar tatueringar så det var viktigare än Ranking the stars. Längtar efter min nästa tatuering så mycket! :( Ähh nog om det. Tråkig dag idag. Typiskt, det är ju söndag. Undrar varför det är så.. det kanske inte är en så tråkig dag ändå. Man tror nog det för att man har låtit sig bli intalad till det. Men ähh skitsamma det är en tråkig dag och så kommer det alltid att vara FFS!

Har äntligen fixat mina naglar, hade tänkt att göra det på dagen så att jag kunde ha det överstökat men nej nej. Spenderade hela dagen till att sova. Det är ju det söndagarna är gjorda för, sova och ruttna framför tvn. För min del, datorn.

20.30 börjar Parlamentet. Nån mer än jag som brukar kolla på den? De är sjukt sköna! Ska sitta framför vår feta tv i vardagsrummet och glo på den samtidigt som jag fortsätter med mina ostbågar :D.
Men nu måste jag fixa något att äta, känner mig sugen på Italiensk Minestrone-soppa.. yummie!
Blogg you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0