NERVOUS BREAKDOWN.

Förstår inte.. är nära till ett sammanbrott. Vet inte vad jag ska ta på mig på fredag, så många olika idéer. Man vill ju vara fin till festen. Funderade även på svart med silvriga detaljer, inte guld. Det är så vanligt tycker jag. Undrar även när det hela kommer ta slut, stod aldrig på kortet bara att det börjar 19.00 :/. Nåväl vi får väl se.. en helkväll med morsan, haha vi får se hur det blir :). Har slängt mina kläder överallt i rummet, helt virrig som en gammal tant. Oh no! Fattar inte hur jag kan panikera omkring idag när det endast är måndag vi får väl se hur det blir på torsdag mwuhaha! Näpp nu måste jag lugna minna sinnen, ska nämligen sova. Kaaaaaaaaanske bloggar jag på morgonen, we'll see..
Blogg you tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, jävla skitsnack :P Snott är snott och inget annat!
Tack =D

2007-11-20 @ 08:34:29
URL: http://goofi.blogg.se
Postat av: sofia

Hoppas du hittar nåt fint till festen :)

2007-11-20 @ 08:49:10
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0