NICE PRICE.

Tänkte aldrig på att jag kunde leta runt på IKEA's hemsida och "låna" bilder därifrfrån. Men här iaf det som jag hittade idag. Var trots allt proppfullt och nästan tomt överallt. Man såg bara en massa huvuden och gula ikeapåsar.




Växten heter  Gardenia Jasminoides och kostade 79:-. Krukan kostade 19:-/st (annars kostar den 15:- på hemsidan). Tog tre såna, har ju två växter till hemma till er som inte har förstått det. Visst är blomman snygg? Luktar så jävla gott! Mamma är inte så förtjust i den men det skiter jag fullständigt i. Såg nyss på deras hemsida att de även har växten Aloe Vera. Visste ju inte hur den ser ut som växt men nu när jag vet så ska jag köpa den nästa gång jag drar dit :). Endast 39:- ju. Men nog om det, se och njut för nu ska jag fortsätta med ostbågarna och Disneydags trots att den strax är slut, blogg you later!  xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0