ONSDAG

Hej hej hej!

Ursäkta bloggtorkan igår :$. Men hann verkligen inte blogga särskilt inte när jag skulle till Stefan på kvällen. Kom hem för en timma sen. Skippade skolan idag, orkade verkligen inte måt inte heller så bra :/.. Igår kunde jag ju chilla hemma ensam men valde att istället dra till Stefan. Frågade honom om han ville komma till mig men han ville inte så jag åkte till honom istället, vill heller inte sova själv! Jag köpte pizza till oss två och så satt vi och mumsade framför Simpsons. Vart lite för excited igår, det var ju sjukt längesen jag träffade Stefan så vi tyckte att det var dags att träffas :). Förhoppningsvist träffar jag honom nu i helgen också men vi får se. Ska iaf träffa Yurena, det måste jag så hoppas det blir av!

Åt nyligen en brakfrulle med gröt, fullkornsmackor, tre Yoggi yoghurts och ett äpple. Var så hungrig när jag kom hem, men inte när jag var hos Stefan. Hmm.. wonder why? ;)
Näpp, nu ska jag chilla framför tv'n. Bloggar mer senare om första dagen med Foto, pööözzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0