ONSDAGAR PÅ TV3.

Nu kommer jag komma med en kanske dum fråga men håller de fortfarande på med Girlylicious?

Jag kommer ihåg när den började för första gången. Först började Men in trees, efter det kom Americas Next Top Model och sedan Lustgården. Alltså, bästa! Det går inte att överstiga de tre. Och med tiden så har de även tagit in Close to home och annat skit. Allvarligt, man vill ju inte kolla på när en tjej försöker att fånga bovar. Det tycker iaf inte jag ;p men men, det är även synd att de slutade visa Lustgården den var så bäst! Saknar de Girlyliciousonsdagarna med kärlek, mode och sex..

..nåväl. Idag kommer Myggan :D woohooo! Haha, blir ju glad! Det går rykten om att det är sista avsnittet som kommer idag. Om det är så, tar jag självmord.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Japp det har han :). Han gjorde den för ett tag sen. Ganska snyggt faktist :).

2007-11-28 @ 21:38:01
URL: http://shelliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0