so fresh so clean.

Hejsan hoppsan! Nu är jag här, nyduschad och fin, haha! Ska alldeles strax torka mig och smörja in kroppen. Sitter här just nu i handduk och kollar på South Park. Måste lägga mig tidigt idag, börjar 08.30 och innan skolan måste jag panta burkar! Ska köpa fler Varma Koppen med frukt, galet gott fyfaan! Jag har upptäckt till min förvåning att på fredags så blir det.. ja ni kan ju gissa själva; KORV STROGANOFF!!!!! Jävlar vad jag kommer att gama, bryr mig inte om piercingen, haha!! Igår var det god mat i skolan raggmunk med lingon. Tycker inte om det så mycket men det är det godaste hittills. Idag vart det både lax/fiskpudding. Vägrade gå till matsalen så gick direkt till Mackis med brudarna från skolan. Hehe ska sluta prata om mat nu, sorry :$ ;p.

Hade tänkt att lägga in låten som jag sa gör mig glad men kunde inte hitta på Youtube så det fick skita sig, men låten som gör mig glad är självklart Salem al-Fakir  - Good song. Den är klart en av de bästa låtarna, ingen tvekan om det! Mwuhaha..

TUNGRAPPORT:
Kan äntligen säga bokstaven S. Och pratar inte längre som ett jävla mongo och kan även äta vanlig mat. Idag åt jag potatis med lax och någon asgod sås till! Mammas mat är helt klart bäst, så det så!

Men nu måste jag smörja in kroppen och ansiktet och fortsätta glo på South Park och sedan sova. Orkar jag, så bloggar jag på morgonen, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0