STOCKHOLM I MITT HJÄRTA



Stockholm i mitt hjärta, lalalalaa..
Älskar storstaden, speciellt på kvällen, jul och under sommaren. Härligt härligt! Och den här bilden är bara så mysig! Är född och uppvuxen i Stockholm, inte dirket i storstaden men det är ju ändå Stockholm :). Det finns folk i andra svenska städer som inte tycker om oss sköna stockholmare och det är synd. De ser oss som snobbar, ytliga, patetiska och själviska personer som tror att vi är mycket bättre än alla andra. Men så är det inte! Och att vi ska ha en lustig dialekt? Hmm.. Och det sjuka är att de som tycker så om stockholmare har aldrig ens satt sin fott i Stockholm. Låter ju lite komiskt.. Nåväl, jag älskar Stockholm och kan inte tänka mig att flytta härifrån nångång! Sån härlig stämning med underbara människor. Känner inte alla men det är ju så man tycker om sin fina hemstad.
Stockholm rocks, så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0