THE FINAL COUNTDOWN.

EXAKT EN VECKA KVAR & SEN FYLLER JAG ÅR!
Det pirrar i magen. Har väntat på denna period så länge så det inte är sant! Nackdelen med att fylla år så sent är att man inte kan njuta av att vara 17 under det året man fyller år. Visst, år 2008 finns ju men buhu på det! Har funderat väldigt länge på om jag fortf. ska fixa ihop något när jag fyller år.. Vill jättegärna men känner att jag inte har någon energi för det men vi får se hur det blir :). Har även bestämt att den 5 december, den dagen jag fyller år, så ska jag inte säga något om att jag är 17 förräns klockan blir 16.01. Det är tiden jag föddes. Ska försöka få alla att följa det men tror inte att någon kommer att bry sig ;p haha! Åh, längtar, trots att det är en keff ålder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0