TISDAG

Hej hå!

Hur står det till med er då? Jag har så ont i livmodern. Känner hur den drar ihop sig och så är det magen också. Skitans! Och så till projektet så ska alla låna en bok som är skrivet av en författare som kommer ifrån ett engelsktalande land. Boken jag läser heter Hon simmade i havet vid Guanagaspar. Lånade boken förra veckan i onsdags och nu ska man läsa klart den tills imorgon och jag har inte ens läst halva! Imorgon ska man skriva läslogg och fick även veta idag att vi ska ha matteprov på fredag! Samma dag som redovisningen av projektet. Nu blir man ju galet stressad, är inte van med prov och allt sådant skit. Ni får hålla tummarna för mig och hoppas på att det ska gå bra! :D


Näpp, nu ska jag se på tv. Funderar även på att köpa glass men vet inte om jag orkar nu när min livmoder jävlas så mycket! Usch, ibland får jag verkligen lust att dra bort fanskapet! Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0