TORSDAG

Shosan!

Allt bra med er då? Själv mår jag så jävla bra! Skönt att få sova ut idag. Börjar ju om runt 3 timmar och några minuter alltså 12.20, som vanligt på torsdagar.. har redan ätit frukost och sminkat mig. Duschade igår natt så slipper göra det idag, smart va? ;p haha! Idag 10.00 ska jag ner till tvättstugan. Glömde bort några plagg från när jag tvättade sist :$ Måste även tvätta mina sängkläder, så mycket men så lite tid. Men det ska nog gå, aight? ;). Fram tills tio så ska jag fixa lite mer i rummet, fixa naglarna och rensa lite saker. Speciellt kläder! Ni kommer ju ihåg att jag storstädade i rummet och blev så glad över att jag slängde alla gamla kläder men nej nej missade ju en massa så ska passa på att göra det :).

Hade en sjuk dröm om att jag försökte piffa upp min blogg för att få en killes uppmärksamhet. Någon kille som heter Jonathan! :/ Vem fan känner jag som heter Jonathan?! Kommer även ihåg i drömmen att den dagen jag gjorde allt det där skulle vara idag och då missade jag skolan bara för att piffa upp min blogg för en enkel individs uppmärksamhet. Hur galen är man inte då? Haha! xD

Nä nu ska jag dra, ha det bäst! Blogg you later!




0/27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0