TORSDAG.

God morgon!

Hur står det till med er då? Själv mår jag bra men är lite seg, vaknade för runt en halvtimma sen. Idag blir det en kort skoldag, börjar 12.20 och slutar 14.50. Projektdag idag med. Urk! Orkar inte mer med det. Hoppas att i nästa projekt så ska man jobba själv. Det funkar bäst för mig. Efter skolan så ska jag troligtvis möta upp Ekman och vara med henne en kort stund. Shit, har inte träffat henne eller de andra tjejerna på kanske två veckor. Det var som fan.. men aja! =). Funderar även på att dra till piercaren och byta ut denna långa skit till en kortare. Det värsta är när man ska sova för eftersom att jag inte kan stänga munnen helt på grund av den långa makapären så dreglar jag som fan! Inte så fräscht, men först måste jag ringa till de och kolla efter om det kostar något. En del säger att det kostar 100:- och en del säger att det ingår i priset. Blir väldigt förvirrad så väljer att ringa först så jag inte kommer dit utan pengar ;p.

Men men, nu ska jag fortsätta med det jag faktiskt höll på med dvs. fortsätta med frukosten och fortsätta fixa min iPod. Blogg you later!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det kostar!
Kommer inte ihåg hur mycket, men när jag gjorde så sa han det iaf :) kanske inte är så nu men men.. ring o kolla :D

2007-11-22 @ 10:59:40
URL: http://smuliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0