...

Hejsan!

Hade sjukt roligt idag! Vi gick först till Willys i Heron och köpte godis, asjukt billigt ju! Sen blev det Mackis och där åt vi oss proppmätta. Sedan gjorde vi inget speciellt bara chill, men det var ändå kul så längesen man såg de ju så jag brydde mig inte så mycket om vad vi gjorde :). Det vi gjorde mest var ju att skratta åt allt och alla! Amir är ju så skön! :)

Är hemma nu och äter sallad som jag gjorde idag samtidigt som jag ser på Parlamentet. Imorgon vill jag tillbaka till H&M och se om jag hittar något mer att köpa, ska även passa på att köpa strumpor och leggins som jag har bestämt att jag måste köpa. Får se om jag hittar i min storlek då. Sist jag var där så fanns det inte i min storlek så tyvärr :(. Men men ska fortsätta se på Parlamentet nu,
 ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0