Babyboom!


De här senaste veckorna så har jag varit lite mer gladare än vad jag vanligtvist brukar vara. Det mesta av min glädje har nog att göra med att min polare Sara snart ska få barn. Den 10 december. Det är om 52 dagar beräknat från idag. Om barnet väljer att komma tidigt så får den gärna göra det bara den kommer innan den 5 december eller någon dag efter. För då fyller jag år och det är min dag! Men trots hennes unga ålder så tror jag ändå att hon kommer klara av att ta hand om sitt barn. Och de som tvivlar på det och snackar skit, tycker jag kan köra upp ett trubbigt föremål i röven. Eller muttan om ni föredrar det. Och det är synd för ni känner absolut inte henne lika bra som jag gör. Skiter i om det är folk jag känner eller inte. Ni måste se hennes mage, den är så jävla söt och stor :D haha, inget illa menat! Men undrar om det kommer bli en flicka eller en pojke? Tror att det är en pojke men hoppas ändå att det är en flicka. :)
Du kommer att bli en bra mamma, älskar dig! <3
BTW, inte hon på bilden!

Kommentarer
Postat av: Amir

Gud vad gulligt :D Så sött med unga mammor. Hoppas hon klarar av det och att allt kommer gå bra för henne & barnet :)

2007-10-20 @ 18:52:23
URL: http://amirakrouti.blogg.se
Postat av: Sara

NAAAAAW :) ÄLSKAR DEJ :)

2007-10-20 @ 19:35:35
URL: http://smuliss.blogg.se
Postat av: Anders, 43

Ser inget fel med tonårsgraviditet. Själv har jag gjort en 17-årig brud på smällen och vi ska få en son i mars. No problemo! ;)

2007-10-21 @ 23:13:05
Postat av: Abbe

Ojjrå vem är tjejen? blir själv tänd på unga gravida tjejer, hehehhehe..

2007-10-21 @ 23:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0