då var det dags.

Yes!

Då var det dags igen, måste städa mitt rum återigen. Men det blir inte bara någon plockning och dammsugning. Ska även rensa mina lådor och garderob. Ut med det gamla, in med det nya! Ska till H&M imorgon istället och shoppa. Vädret gör ju en så deprimerad men det är inget jag vill sitta och grumla över idag. Idag ska jag vara glad :D Och jag har ju tjatat så mycket på morsan att jag vill ha en digitalkamera. Jag har försökt spara men utan framgång. Så idag ringde min morbror min moder och berättade att han hade kommit tillbaka från Afrika (han hade varit borta i runt ett år). Efter några minuters chit-chat så kom de in på familjen och sedan in på mig. Mamma berättade att jag pluggar media och så och hon drog en vit lögn och sa att jag behöveer en digitalkamera till mina studier osv. Och eftersom att min morbror är typ värsta experten inom teknik och har de bästa kamerorna (och det är många) så var han villig att ge bort en av sina kameror till mig :D.

Har inte jag en snäll morbror?

Han sa att jag bara behövde ringa till honom och då skulle han komma förbi och lämna den. Ska ringa honom imorgon, vill inte störa honom idag. Men nu är det dags för Fresh Prince, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0