hello, goodbye

Hallojsan! Nu är jag här nyduschad och insmord i babyolja. Det är sån där man måste vara blöt för att smörja in sig men det orkar jag inte med. Har hosta och är förkyld, kommer ju bara bli värre om jag ska stå här helt blöt och kämpa för att smörja in mig och sen ångra det imorgon när man hostar som om det vore första gången man rökte. Tuffa tider.. Min bror, som egentligen har dagis imorgon, måste för fan sova nu. Men han är så jävla envis, sitter just nu och kollar på Flubber!!!! :/ Ska för fan stänga av skiten, annars blir det synd om honom imorgon :).
Ska snart sova men ska först försöka få honom i säng. Han får sova med mig, mamma kommer hem nån gång i natt och han vågar inte sova själv.

Är så sugen på gröt men som sagt så får jag först kämpa med att få honom att sova seeeen blir det gröt, annars kommer han börja tjata om att han också vill ha och det är inget som jag pallar med (6) hihi, lite evviill!
Blogg you later! (maybe baby)

Kommentarer
Postat av: Amir

Lydia du röker väll inte? :O Då jävlar alltså!! Btw, älskar jag ditt blogg you later ;)

2007-10-21 @ 23:50:30
URL: http://amirakrouti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0