HMM.

FÖRRESTEN!

Idag var jag hos skolsystern och mätte/vägde mig. Och det var som jag trodde (iaf med längden);

1,71 cm & ** kg. Blev lite chockad när jag kollade på vågen och frågade direkt om det var normalt ;p.
Då sa hon att det var det. Och eftersom att hon är skolsyster så är det ju självklart att jag tror på henne.
Trots min kommentar om vikten så ska ni veta att det iaf är under 80 kg!
Det kanske låter mycket för er men tro mig.. det gör det för mig med, haha!
Men pallar inte bry mig om vikt osv. Jag lever för mat så palla lägga av med det.

Men det kommer ju bli andra bullar den 31 oktober.
Ska nämligen pierca tungan då och då är det en massa soppor som gäller då. Efter att den bedrövliga perioden tar slut så ska jag väga mig ännu en gång för att se om jag kan ha gått ner några kilo ;p. Ska bli kul :)
Funderar även på att köpa gymkort. Men det är så till skolans gym men de har ju minst lika bra utrustning som i SATS osv. så jag orkar inte lägga runt 500:- på ett gymkort då. Dessutom håller kortet i ett år så det är ju bra, visst? ;D
Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0