LÖRDAG MORGON

Hellu! Hur är det med er då? Själv mår jag skit! Mina halsmandlar är svullna, är täppt i ena näsborren och har huvudvärk.. This sucks! Men det är bara för att jag är nyvaken, kommer bli bättre senare.. det blir det alltid! ;)

Trots det jag skrev innan om igår så hade jag faktiskt jättekul! Runt tolv så började vi prata om hur mycket roligare det var under 90-talet och början av 2000-talet. Då var allt mer fritt, men nu är det såå tråkigt för allt måste vara så himla perfekt! Så vi började lyssna på en massa gamla låtar från vår fantastiska barndom som t.ex. Backstreet Boys, S Club 7, Bubbles, Aqua, N'Sync, Take That, Spice Girls, Savage Garden, MOE!!!!, Steps, Excellence, Dr. Bombay, Ace of Base, Hanson m.m. Remember? =)

Sjukt roligt! Satt och sjöng och nästan tjurade för att vi saknade det så mycket! Alla boybands och girlbands, vart tog de vägen? :( Vi som sist stannade kvar hos Adissa (jag och Therése) bestämde oss även för att ha en karaokekväll där vi ska sjunga en massa gamla låtar och vi ska även ha en Michael Jackson-kväll, hihi xD

Idag vet jag inte vad som händer, hoppas på något kul trots mina "besvär". Men det skiter jag fullständigt i :D
Nu skall jag dra och fortsätta med my room.. ska även göra om i rummet men vet bara inte när, är lite lat för det (a)
Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0