pheew.

Har äntligen städat och rensat klart! Sjukt jobbigt men skönt att få det överstökat! Visste inte att jag hade så mycket kläder i min garderob som jag inte använde så det var bra att jag rensade bort allt annars skulle ju de bara ligga där och ruttna :/.. Trodde att alla mina tröjor, cardigans etc. skulle minskas (det var bara de jag skulle rensa) men nej nej det är fortf. mycket. Och så har jag lite smutstvätt också så det kommer bara bli lika mycket som förr, fasiken då.. Äsch, hellre mycket kläder än inget alls :). Och snart blir det dags att rensa sminklådan..

Imorgon blir det garanterat shopping. Kunde ha gått idag men vädret sa nej nej nej nej NEJ! Men imorgon ska jag gå skiter i vädret, får gå med paraply ;p Visar vad jag har köpt då, men får lägga in bilder från H&M's hemsida, har ju ingen kamera ;p haha keeeff! Måste fan se till att ringa min morbror imorgon..

Hittills har jag handlat för 949,50:-. Satan i gatan, och imorgon blir det shopping för 584:-. Men det gör inget, det är ju grejer jag behöver bl.a. mina satans strumpor och leggins ;D. Kommer även köpa en klänning, tunika och en tröja men som sagt ni får se imorgon :). Sitter här och ser på 2½ Men och äter en skål men Fullkornsflingor och har tänkt att fortsätta med det & 22.00 börjar ju South Park @ MTV, stoooor saknad! Bloggar senare då jag kommer att lägga in ännu en lista :D Måste bara hitta någon, haha!
Ha det bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0