SUNDAY MORNING

Hallojsan! Hoppas allt är bra med er, själv vaknade jag på toppenhumör! Ovanligt faktiskt, är inte någon morgonmänniska, men säg mig någon som är det? ;) Det måste nog bero på att jag inte har lika mycket ont i halsmandlarna och har inte heller ont i huvudet, men förkylningen är ju detsamma tyvärr :/ well well, shit happends!
Idag ska jag passa min bror, vanligtvist så skulle jag bli arg över det men eftersom att det är söndag idag och ska ändå inte göra något idag så är det helt okej :). Ser söndagarna som en extrem vilodag, hatar att hitta på nånting då. Bara jag känner så?

Hittade även två jättesnygga bilder på Nicole Richie med magen i vädret. Det är fantastiskt hur hon kunde bli gravid trots hennes vikt. It's a miraaacle! Pappan är bandmedlemmen & sångaren Joel Madden till er som inte vet.



Kolla på den, hur gulligt är inte det!?  xD

Kommentarer
Postat av: Abbe

ooouufff...!

2007-10-21 @ 23:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0