TISDAG

Hej & hå, stå på tå!

Allt bra med er då? Själv mår jag bra som vanligt, nästan (a). Kom hem nyss, har varit i H&M och handlat fler grejer. Nu har jag verkligen inget mer att köpa, nu har jag allt jag behöver. Tack gode Gud för det ;p. Och har även för en gångs skull köpt mina strumpor och tights för den delen, de andra var slut :/ Helt tomt när jag kom dit men aja fick iaf det jag ville ha :). Här är de grejerna jag köpte:



Jupp, jag är sååååååååå happy! Köpte även en ansiktsmask från Montagne Jeunesse för 12,50:-

Tröja 98:-  BH 98:-  Klänning 149:-  Scarf 59,50:-  Tights 79,50:-  Strumpor 49,50:-

Allt gick på 546:- men det var såå värt det, är så himla glad!  xD Men nu måste jag dra och glo på Fresh Prince med morsan och äta grillad kyckling (a)
Blogg you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0