TORSDAG

Hallo hallo! Hur är det med er då?
Själv mår jag bra, ända sen jag vaknade idag så kunde jag inte sluta tänka på hur det skulle vara med en piercad tunga. Tänkte även på att jag inte kommer kunna äta det mesta, kommer få leva på soppa!!! :O
Och jag som lever för mat, så jag har bestämt mig för att passa på att äta med mesta innan jag piercar tungan så jag inte ångrar mig sen för sen blir det Minestronesoppa, fruktsoppa och all sån skit som gäller. Fasiken..
Men det klarar jag ju, aight? ;) Ska försöka hitta ett tungsmycke med mitt stjärntecke på. En brud jag känner har en sån och den vill jag också ha, haha!

Sitter här och fixar mig. Börjar 12.20 idag men ska vara där tidigare istället, runt halv tolv.
Idag är det ju Pannkakor med sylt. Ska på lunchdejt med Michelle.Det ska bli kul, inte alltid man träffar henne trots att vi går i samma skola. :/
Idag ska jag tydligen ha prov också. I engelska. STÄMPLAT IG!
Har inte pluggat nånting. Men får se till att få G i nästa prov. Har det imorgon förresten, men det blir redovisning och det klarar jag av, kan redan allt! :)
Men nu måste jag fortsätta med det jag håller på med, ha det bäst!
Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0