Trött!

Halloj! Kom hem för runt  35 minuter sedan, sitter här och kollar på Rescue Me. Den är sjukt bra! Ni som aldrig har sett den måste iaf kolla på ett avsnitt, ni kommer att fastna för den. Sitter även om gottar i mig lite godis, mums!
Idag var jag med Therése och Adissa och flummade runt i Tumbas trakter. Först blev det Mackis, det var ju ett tag sen så det var på tiden att vi drog dit. Beställde det vanliga, behöver inte rabbla upp vad, hehe! Inte så intressant ;). Vi satt där i 100 år för det fanns en massa skumma typer där som man kände som man inte ville gå förbi. Och efter flera minuter så drar de, äntligen!

Adissa lät oss inte komma hem till henne så vi promenerade omkring och funderade på vart vi skulle då..
Helt mobbat, jag vet! Men då fick vi syn på Anna, en gammal goding. Vi var med henne en stund men sen vart hon tvungen att åka till Älvsjö så där var vi ensamma ännu en gång tills vi bestämde oss för att åka hem till Tessan. Äntligen värme, det var mer än så men orkar inte berätta allt!

Men nu ska jag dra och sova, är helt död och med en näsa som rinner och är täppt gör inte saken ännu bättre!
Blogg you tomorrow, vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0