TRÖTT.

Hej hej hej hej hej hej hej!..

Kom hem för någon stund sen, sitter och glor på allt som jag har köpt, är så glad :D
Imorgon vill jag köpa fler ansiktsmasker och kanske en tröja till om jag hittar någon. Måste fortfarande köpa strumpor och leggins till vintern.. eller vintern är ju för fan redan här ;p.

Idag var vi hos Lucia som sagt. Det var chill :D. Idag var det jag, Therése, Sara, Adissa och Vivianne hos henne. Inte så många men ändå mys. Man vill ju inte heller ha en massa skrik och så. Mår så illa, åt en massa nachochips med gräddfil eller vad det nu var ;p. Äckligt tänker ni säkert, men det var faktiskt sjukt gott men efter ett tag mår man så jävla illa!

Imorgon ska jag och Therése träffa Amir. Det ska bli sjuuuuukt kul! Mer än ett år sen jag träffade honom ju :(.
Vi har bestämt att dra till Willys i Heron och köpa godis för det är ju så billigt där :D. Sen får vi se.. hoppas Tessan tar med sig kameran så att vi får en massa fina minnen, eller hur Ekman? (a)

Funderar på att äta en skål med Fullkornsflingor nu, det är sjukt gott!
Ska nog göra det..
Kanske bloggar senare, okeeejs? ;D

Kommentarer
Postat av: sara

så vitt ja kommer ihåg var väl jag också med igår?

2007-10-28 @ 14:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0