16/4 08, #500

Runt halv tre idag tog jag och Nico hål i näsan. En tjej i skolan är piercare och fixade det på oss, GRATIS! Så då passade man ju på. Nico var först och allt gick bra och sedan var det min tur och då blödde det som fan. Ont gjorde det också! Men allt gick bra till slut, satte i en ring som är så pörrig. Hade suktat väldigt länge att få ha en piercing i näsan. Har haft det ca 4 gånger förr men nu kände jag för att göra det igen. Detta filmades även in till GGGB ska ni veta! Kom hem runt fyra men innan jag kom hem så gick jag av på första våningen för att fråga grannen om de hade något som man kunde rengöra piercingen med. Hon gav mig något som heter Cyteal, något som hennes dotter hade köpt när hon var i Egypten för någon månad sedan. Den har 80% renande sprit så hon varnade mig med att säga att det skulle svida som fan. Hmm tänkte jag.


Men ska iallafall testa den. Skriver senare om upplevelsen!
Slänger även in en dagens outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0