17/4 08

Sorry för en dålig uppdatering men har verkligen valt att prioritera plugget först idag. Har som sagt pluggat med engelska och det har gått hur bra som helst! Fortsätter jag som jag gör så kan jag även få ett MVG i det men.. det kan låta konstigt men jag nöjer mig med ett VG. Snart måste jag också börja plugga med Naturkunskap. Vi har prov på det den 22/5 och jag nöjer mig inte med ett G. Vill ha VG i det :D!

Idag var jag med Tess, Adissa, Sara & bebis, Vivianne och Lucia. De skulle fika och jag hakade bara på men istället blev det en tripp till Mackis. Adissa, Tess & Vivi såg så formella ut med höga klackar, svarta pennkjolar, vita skjortor osv. Är inte ett dugg van att se de så, iaf inte Tess & Adissa. Men trevligt var det med tanke på det härliga vädret. Hoppas det blir samma väder imorgon som det var idag.

Dags att fixa något att äta, magen kurrar! Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0