28/4 08

Hejsan!

Sorry för en dålig blogguppdatering men jag ska vara ärlig och säga att jag inte har orkat men nu är jag här! Igår åkte jag hem till G runt sextiden och hade det trevligt. Dock visste jag inte att han har en katt och i must say, jag blev skrämd, hihi! Men vi hade det trevligt och mysigt tillsammans och nu är det nog om denne människa. Vill inte avslöja för mycket. Skoldagen har gått bra idag, väldigt snabbt gick den och jag hann med väldigt mycket i grafisk kommunikation vilket jag annars inte brukar ;p.

Så dagen består för det mesta med en massa plugg inom grafik. Om jag antingen hinner eller orkar så kan jag klämma in lite naturkunskap. Dags för middag, skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0