5/4 08

Hejsan!

Shit jävlar vilket fint väder! Nästan så att man vill gå ut i shorts och linne men sen kommer ju jag på att det fortf. blåser kallt och man vill inte bli sjuk heller. Allt är bra med mig, vaknade för någon stund sedan så sitter här och bloggar lite. Håller även på att fixa till mig och lillbrorsan för att strax trippa ner till Tumba C och lämna över honom till hans dagisfröken/vår vän till familjen Hanna.

Dagens planer (so far):
13.30  Lämna över lillbrorsan till Hanna
15.00  Möta Sara i Tumba C för att sedan åka till Hammarby Sjöstad hem till min kusin och hämta stålar och förhoppningsvis min kamera som han har lovat mig ända sedan jag fyllde år vilket var den 5 december!


Nu måste jag skynda mig, skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: julie

svar: HAHA lite rädd blev jag efter ha läst det där! Men ändå sköönt har viljat
veta "sanningen" länge nu hahah. Men tack! :D ska kika in där i gamla stan o kolla, men magen är spik iaf! :D

2008-04-05 @ 17:19:34
URL: http://mcolucci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0