10/8 08

Hej alla glada!

Jahapp och imorgon aker jag hem! Yes! Har faktiskt saknat min sang som bara den.. men det blir da pa natten kommer val vara i Sverige runt tolv pa natten. Tragiskt men skont det!

Har fatt allas sms och samtal men tors inte svara eftersom att jag betalat ocksa for samtalet 2.50:- och jag har bara tre spann kvar oxch kan inte svara pa sms eftersom att det helt enkelt inte gar sa sorry Amir, Tess, Hanna, Michelle m.fl.!

Igar strosade vi runt i Champs Elysèes och aven till Eiffeltornet. Tog en massa massa bilder och vi gick och gick sa mycket sa fotterna borjade svika, det gor fortf. ont :(. Min mobil ar har och laddas, har inte lyssnat pa den pa lange och damn it det ar dags! Betalade en timme extra for att fa kunna blogga eftersom att det inte ville funka innan. Idag ska jag aven hora av mig till Alex, han sa att jag skulle gora det eftersom att han jobbar idag. Maste fa traffa honom annu en gang innan vi aker, saknar honom sa!

Idag gick vi ut pa marknaden och kopte en massa! Kom hem med fyra vaskor och tva par akta Converse, ett par vita och morkbruna. Och ja det ar akta, jag kollade igenom den tusentals ganger och det star ingen javla made in china! Sjukt stora ar de trots att det ar storlek **. Vill inte avsloja storleken ;p Har tagit bilder pa allt sa det kommer in i bloggen sa fort som jag kommit hem. Och Michelle, jag hittade ingen ûbersexig ultrarosa Miss Piggy-nyckelring till dig sa du far en sketen Eiffeltornetnyckelring istallet; enjoy!

Nu orkar jag inte sitta har mer, en tant skriker som en galning i telefon. Typiskt blattekarringar att skrika i telefon.. kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0