11/8 08

Och sa har dagen kommit.. dagen da jag far aka hem! Har saknat Stockholm sa! Antligen blir det att aka tillbaka till de tre resterande bokstaverna pa tangentbordet som icke gar att anvanda har, tillbaka till en NORMAL tangentbord, tillbaka till vannerna och aven tillbaka till Amir. Ja, jag har saknat honom faktiskt, langesen man traffade honom. Maste se till att gora det nar jag kommer hem. OCH NEJ JAG SAGER INTE SA BARA FOR ATT DU HAR BLIVIT VAN MED KENZA, JAG VET ATT DU KOMMER ATT ANVANDA DET MOT MIG, HAHA! :D

Om nagra timmar ar jag hemma dara och jag tror faktiskt inte att jag kommer att blogga da eftersom att jag formodligen kommer vara helt javla dod men om jag ar pigg sa why not? Har faktiskt vant pa dygnet annu en gang. Nar jag kom hit sa brukade jag lagga mig runt sju pa morgonen men nu har jag borjat bli trott som in i helsicke ett pa natten :/.. craaazy!

Och sa ska Alex folja med oss till flygplatsen. Trots att han jobbar, han sa att han skulle dra tidigare darifran om inte chefen skulle marka. Han ar alltfor gullig.. MIN KARE VAN SARA FYLLER AVEN AR IDAG, FANSKAPET BLIR 18! Vill ocksa.. Fyra manader kvar, bara att halla ut och kampa! ALSKAR DIG!

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0