28/8 08, Planering

Har planerat min 18-årsfest väldigt länge nu. Inte bara idag utan ända sedan några månader sen, vill verkligen att den ska bli speciell eftersom att jag blir 18. För många andra så ser de att den åldern är för överskattad och att det inte är något speciellt med att fylla 18 men hörni, det är bara för att ni själva inte valde att fira den på ett bra sätt och även för att ni har blivit proppade med lögner som påminner om falsk propaganda från andra världskriget. Kom inte och förstör för oss icke 18-åringar för fasiken! Nu har jag:

Kollat igenom olika lokaler och även kontaktat de lokaler/nattklubbar/restauranger som jag vill fira min födelsedag.
Bestämt musiken
Pratat med en fotograf
Fifflat med alkohol


Nu återstår bara en del saker och ett av de är nämligen folket. Vilka ska jag bjuda? Vill endast ha mina närmaste och käraste och inte alltför jobbiga personer. Inte om jag ska få hyra några välkända lokaler. Men en sak är säkert, det ska verkligen inte komma personer som jag endast pratar med och träffar då och då, forget it! Och inga soffpotatisar heller som inte gör något annat än att SITTA och dricka. Alla ska vara uppe i varv och vara sociala, annars kan man lika gärna stanna hemma. Folk kommer bli sårade. And.. that's it! God kväll!



Här skulle jag vilja fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0