5/8 08, PARIS!!!!!

Antligen gar det att blogga!!

Jag ar i Frankrike och har the time of my life! Igar kom forra arets sommarflort till oss. Blev sa glad nar jag fick traffa honom, han overraskade mig den gullungen. Tur att jag var fixad och fin! Vi tog en massa bilder som kommer val upp har i bloggen en vacker dag, om jag far av honom dvs, har faktiskt inte tagit sa manga bilder pa allt annat eftersom att vi inte har borjat ga ut an men det ska ske, lovar! och Michelle, du ska fa din nyckelring. Ska forsoka hitta en med Miss Piggy pa :) En som ska vara riktigt rosa!

Imorgon blir det kanske att dra till Eiffeltornet, langesen jag var dar flera ar sedan. Den ar som vackrast pa kvallen da de satter pa alla lampor och pa toppen av tornet sa satter de pa en lampa som roterar som en fyr over hela Paris. Skitsnyggt ar det verkligen! Kanske ska ta och aka dit med killen? Hmm.. Btw, killen heter Alex ;)

Har hort att det regnar som in i helsicke dar uppe i Sverige men har ar vadret pa topp, klanningar och kjolar pa hela tiden och morkare har jag blivit ocksa.. fasiken sager jag bara men det ar inga problem nastan. Har inget mer att skriva eftersom att det inte har hant sa mycket, jo forresten!! Nar vi kom till Paris sa skulle vi ta bussen till huset vi skulle bo i och har i Paris sa maste man kopa nya fardbiljetter hela tiden, de racker inte lika lange som i Sverige utan kan bara anvandas en gang och det glomde morsan bort sa i bussen hander en liten handelse. Har har de aven busskontrollanter och de stoppade morsan och en kvinna i bussen blir forbannad pa morsan for det och borjar tjafsa med henne. Min mamma kunde inget gora eftersom att kontrollanterna var kvar i bussen men sa fort som de gick av sa oppnade morsan kaften och borjade svara tillbaks till henne. Kvinnan blev helt nollstalld och gick av pa nasta station men mamma kande sig inte fardig med henne utan sa fort som bussen borjade rulla igen sa knackade morsan pa fonstret och visade fingret till kvinnan. Alla i bussen borjade asgarva och jag skamdes totalt men tyckte anda att det var skont av henne, bra dar morsan ;)

Heeejdaaaaa!! Nu ska jag forsoka ringa upp den dar Alex ;p

Kommentarer
Postat av: Michelle

Miss you to sweety :)

2008-08-05 @ 19:43:34
URL: http://shelliie.blogg.se/
Postat av: heej

Få gratis smink här!: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=586

2008-08-06 @ 17:38:59
Postat av: Anonym

ohh härligt kul det låter:d

själv är man stuck in sweden :/

men passa på att fortsätta ha the time of your life :d



har dock en fråga,du har media som inriktning,jag undrar finns det vanliga ämnen där som SO,No,MAtte rpåk mm?.

Och så vad är det speciella med media,jag menar vad är det extra? har ni teater eller tar ni foton..?

Är jätte intresserad och nyfiken snälla svara :)?

2008-08-06 @ 21:52:01
Postat av: caroline

kolla gärna min blogg

2008-08-10 @ 11:49:34
URL: http://carolinejo.blogg.se/
Postat av: I huvudet på Lydia

Svar (anonym): Nej teater har vi inte men daremot tar man foton saklart om man valjer foto och aven grafisk kommunikation. Och man laser vanliga amnen som som karnamnen men inte sprak. Iaf inte forsta aret utan det far man valja till nar man borjar andra aret som individuella val. Vi har aven idrott tragiskt nog men inte amnen som hemkunskap, musik osv. Musik gar dock aven att valja som individuella val nar man borjar andra aret.



De inriktningarna som finns ar Foto, Ljud, Grafisk Kommunikation, Rorlig bild och Journalistik. Det speciella med media maste nog vara att det ar sa extremt roligt! Men man maste verkligen gilla media och verkligen vilja jobba med det annars trottnar man fort pa det. Inga langa dagar och inga trakiga dagar heller, det ar en riktigt slapp och skon linje med andra ord. Hoppas inte du ogillar piercade, tatuerade och lite mer "annorlunda" manniskor for det finns det gott om, haha!

2008-08-10 @ 19:56:54
URL: http://lydiaissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0