2/2 08

Men har ni sett på maken? Jävla snö, nu passar det för den att komma va?! Och jag och mina polare som pratade om hur skönt det var att det inte var snö ute. Typiskt! Och idag ska man förmodligen vara med tjejerna hemma hos en av de vilket betyder sminkning och när vädret beter sig som en fet anus så vill man ju inte mer. Vem vet ifall det 353617-104kommer en till snöstorm under kvällen precis innan man drar ut? Men då kom jag på en grej, jag hade ju förvarat mina solglasögon synligt nog till såna här lägen! Det är bara att ta på sig de när allt börjar så förstörs inte ögonsminket. Väldigt fiffigt ju! Alla kommer se mig som en galning men det skiter jag fullständigt i, orkar inte med snö i ögonen samtidigt när man är sminkad, inte så kul.. Nu måste jag fortsätta med matlagningen och därefter lägga ansiktsmask och smörja in kroppen, skrivs sen! =)

Kommentarer
Postat av: Jackeline

fan va nice =)
fick du någonsin tillbaka dina sunglasses av mig föresten ? :$ haha

2008-02-02 @ 22:55:48
URL: http://perezjackeline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0