11/1 08

Ursäkta denna dåliga uppdatering ännu en gång. Måste bli bättre på det! Nåja, kom hem för ca tio minuter sen efter att ha varit i Skärholmen med Tess. Shopping, shopping ännu en gång. Eller för hennes del. Kände inte för det idag trots att hon nästan tvingade mig till det, haha! Men hon köpte ett par skitsnygga örhängen till mig. De är runda och vita med guldiga detaljer på. Trots min vilja så köpte hon de, gullesnutt!

Nu är jag hemma och ska börja med min fixination för ikväll ska jag in till stan med Tess, Lucia och Adissa och fika. Tänk er mig fika? Något är fel på mig. Och när jag gick igenom Alby Centrum idag med Tess så träffade vi på Mr. Big. Fick panik och gick bara förbi. Haha elakt? Mjo, lite.. men kände inte heller så mycket för att hälsa. Don't know why.. nåja, ska börja fixa mig nu. Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0