12/1 08

Hallojsan people!

Kom hem runt halv tre. Är jävligt trött, vaknade 13.20 och redan 14.00 skulle jag ta bussen hem. Igår var jag ju med Tess, Adissa och Lucia i stan. Först åt vi i Mackis och sedan fikade vi i ett mysigt ställe som heter Café Madeleine i Östermalm. Tog en latte för att pigga upp mig själv som kostade 28:-! Just därför hatar jag att gå på café för det är svindyrt. Och den var inte stor heller men go som fan var den :D. Ville så gärna ha en till men sedan påminde jag mig själv om att den kostade 28:- så jag avstod. Lite skumma typer var det där också. Särskilt männen/killarna. Det vart två killar där som uppenbarligen endast var där för att ragga på brudar. Fan, stick till en krog då! Och rackarns vad de glodde på oss fyra, fula var de också så jag blev ju lite besviken med tanke på vilket humör jag var på igår.. brudarna vet vad jag pratar om ;).

Efter det så flummade vi hela vägen tillbaka till Alby och valde att dra till fritidsgården där Lucias syster jobbar. Spelade kort, nån som spelat Bubblan? Iaf, den är galet rolig.. svårt att hålla sig för skratt säger jag bara, haha :D! Efter ett tag där så valde jag och Adissa att åka hem så Tess följde med oss och vi begav oss till Albyberget för att ta bussen därifrån. Men vi ändrade oss och valde att sova hos Tess istället. Satte på Pirates Of The Carribean men ingen av oss orkade kolla på den senare så vi stängde av och somnade.

Det finns mer men orkar inte skriva upp allt.. blev redan ett lite alltför långt GB :$
Men kan bara säga att dagen blev otroligt lyckat! Hade så jävla kul, vi skrattade och pratade om allt och alla, trevligt som fan! Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0